Du är snügg, mücket snügg!

FREDAG. Som en sista resort tog jag min bästa vän under armen hem till ljungbyholm för grillning och chillning. Bildligt talat alltså, för egentligen fick hon visa leg för att få åka med bussen och köpte en pizza innan jag ens hunnit lägga ögonen på henne. Danny och Hanna kom med kött och Nemo (japp vi hittade honom) som fick leka med Charlottes lilla Diesel (alltså inte jeansen). Senare kom även lilian, jennie, granberg, calle, plane och jonsson på en kort och torr visit. Något som inte kan räknas till torrt var min och matildas strupe. Vi återfuktade den ofta och väl med blandning av systemets läckerbitar, tysklands härligheter, matildas berömda baileys och min egenblandade lakritsshot. Med härliga ego boosts och fia med hutt avslutade vi natten framför Desperate Housewives med en snarkande jesper mellan oss.



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0