Upplyst på olika sätt.

LÖRDAG. Med en vän på soffan blir det lätt något DH och Cougar town för mycket medan hjärntrollen bankar på hjärnbalken och godispåsen blivit en kletig röra. När jag och jesper äntligen lämnade källaren märkte vi av solen och har sedan dess suttit i den både hemma på altanen och ute vid sjöboden. Pappa har fått munktröja, blommor, vinkaraff och choklad som uppskattning för att han föddes för fyrtiotre år sedan, imorgon, och jag har fått årets första rabarberpaj. Efter kusin lek är jag sliten och nu får ännu en "the end of the world" film fylla vår kväll. För som jesper säger, är jag den den enda upplysta, som har förstått att världen redan är körd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0