Sexparty

LÖRDAG. Jag vet att många vet att jag är present kåt och att jag tar varenda chans jag kan för att få saker. Men när jag såg sällskapet Hanna, Danny, Charlotte och Tukk kliva ur bilen med en stor bukett kom jag genast på att jag glömt skriva med min ironi bakom "den försenade födelsedagsfesten". Buketten är faktiskt en av de finaste jag sett och jag är extremt tacksam och hoppas det inte sved något extremt i deras plånböcker. Handen på hjärtat var det faktiskt inte meningen att någon skulle ha med sig något annat än kött och alkohol, och de till sig själva. Grillen gick hett (vad annars?) och alla tryckte snabbt i sig det som knytkalaset hade att erbjuda för att vara klara tills "sextanten" kom. Robins bild av en sönder färgad, utmärgad, piercad kvinna i fyrtiofem års åldern blev snabbt omvänd när Gabriella från himelriket klev in och började plocka upp sina oljor. Oljor kletades och smakades tills alla var mätta och våta nog att ta en paus. 

Under puasen togs det tunga ateleriet fram och när alla åter var på sina platser började gapskratten och de pinsamma kommentarerna flöda. Lite sexkomplex verkar vi alla ha och de verkar verkligen komma ut på olika sätt. Populärast var nog den gigantiska lila snoppen som gick och fästa överallt; på väggen, på min rygg eller i marcus panna - your choice! Lösvaginor är också kul, speciellt när Antevarg av mistag fick den till fontänorgasm och Robin blev nästan blind av ett snärt med rörvaginan i ögat och krossade senare ett av mina fina glas i fläkten.




Jag är inte bitter utan tackar istället för en rolig kväll med öppensinnade människor med lagom stora plånböcker. Era vackra siffror gjorde mig och jesper en sexleksak rikare utan extra kostnad. Nästa gång behöver vi dock bara bjuda hem Hanna och Danny ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0