stekare.

FREDAG. Imorse fick jag så där lagom lustiga blickar för min klädsel. Folk tyckte väl inte riktigt att den stämde in på vädret eller så var de bara sura för att de legat vakna hela natten på grund av åskan. Själv sov jag som en stock och kände på mig att jag var helt rätt ute med tunna elefantbyxor, tisha och ballerinor. Nu ser det ut som om moder natur har varit och strött ut blingbling lite här och var där regn ligger kvar och gnistrar emot solen, det är vi värda efter det som vi än så länge kallat vår. Jag har laddat upp med tidningar och godis och är redo för stek. Sol oljan med doft av cocos tog jag på redan i morse så den borde vara redo för användning.


När byxorna fortfarande var blöta men självförtroende var på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0