Sofie & Jesper 4½ år.

TISDAG. Idag är en sån där kul dag som jag firar bara för att det ofta är fint väder denna dag, om man jämför iallafall. Det är fyra och ett halvt år sedan jag och jesper blev ett par, och jag är fortfarande förvånad över hur jag kunna finna kärlek i en så tråkig och ful månad som november. Som vanligt sken väl jesper upp min tillvaro och jag struntade i mitt, annars så vanliga, höstdepp. Jag är tacksam över att november finns, även om det kunde vara lite bättre väder då. Det är inte lätt att hitta nya sätt att fira våran stora dag i regn och blåst, så därför firar jag det även lite under våra halvår. Dubbelt upp är ju aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0