"onödig" information.

MÅNDAG. Med vetskap om att det är mindre än en månads skoldagar kvar till studenten, Adams information om att inga pengar kan dras in under en så kort tid och det faktum att jag har hundra procent närvaro i alla ämnen förrutom två (enligt dexter) så har jag kommit fram till den insikt att jag nu kan bestämma helt och hållet själv vilka lektioner jag ska gå på. Alla uppgifter som ska göras denna sista tid i gymnasiet har lämnats ut och ska mest nu bara bli gjorda. Varför ska jag då sitta i skolan och lyssna på onödig information när jag kan vara hemma och få dom uppgifterna gjorda? Jag vill få så mycket gjort som möjligt nu när vädret fortfarande inte håller måttet och innan folk börja fira sin frihet med dunder och brak. På tal om dunder och brak - det har varit fyra stora naturkatastrofer nu sedan det nya året påbörjades. Såna stora katastrofer som vanligtvis sker med decennier emellan. Tänkte bara att någon skulle uppmärksamma det eftersom alla verkar strunta i det ganska så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0