När inget blir som man planerat men ändå rätt bra.

SÖNDAG. Jag hatar Kalmar för dess korta öppetider på lördagar, har man nu valt att inte vidare utbilda sig och istället stå i en butik då får man väl stå ut med att jobba längre lördagar åtminstonde. Blev alltså inget inhandlat för mig och Jesper utan vi tog en gyros tallrik i bilen och körde ut till vattnet. Jesper tyckte det var romantiskt, jag blev mest kissenödig och frös av bara tanken på hur kallt det där guppande blå egentligen var. Matilda bjöd på tjejkväll, som blev till myskväll när jesper fick hämta hem marcus vid sju tiden som var full som ett kryss. Det pratades och drack vin till date movie och linas kvällsbok samtidigt som jag åt rån med brieost för en halv förmögenhet. Ni ska få en slant för mitt vräkeri senare. Marcus var glad och mumlade jätte konstiga saker, Matilda åt mörka Polly och berättade om sin egoboost, jag drack vin och åt brie, Jesper åt bara brie och stackars Hanna måste bara undrat vad det var som hände egentligen. En lyckad kväll, jag längtar redan till nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bättre jobb än utbildning utan jobb!!!

2010-05-09 @ 12:09:46
Postat av: Svar på anonym.

ja, om man väljer en sån utbildning som det inte finns några jobb inom så.

2010-05-09 @ 12:20:18
Postat av: Anonym

Det finns väl jobb inom denna utbildningslinje med?

2010-05-09 @ 17:00:13
Postat av: Svar på anonym

jag låter från och med nu anonyma kommentarer prata med sig själva. Så tråkigt att prata med människor utan ansikten.

2010-05-09 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0