ledighets-senil?

TORSDAG. Haha, ser ni att jag har skrivit fel dag på de senste inläggen och då har jag bara varit ledig i två dagar, hur ska detta gå? Jag har fyra lediga dagar kvar och jag kommer nog hinna glömma bort vad dagarna heter tills dess. På två dagar har jag hunnit göra alla läxor och har nu bara tre saker kvar att göra nästa vecka sedan är alla skolarbeten klara. Efter den tjugoförste tänkte jag mest sitta och göra absolut ingenting i nästan en månad innan jag springer ut ifrån stagnelius för sista gången. De fyra dagarna jag har kvar ska jag hinna tjäna en liten hacka (typ en spades storlek), shoppa för mycket, ha ett galet sexparty och kolla på mina fyra serier. Jag älskar mitt liv utan läxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0