Kopping

TISDAG. Direkt efter frukosten hoppade mamma på mig med koppingen och jag som trodde vi skulle göra det ikväll var inte känslomässigt förbered (man koppar igenom att suga fast små blå bollar på det ställa som gör ont). Mamma är zonterapeut och älskar att plåga och hjälpa människor. Mig plågar hon mest eftersom jag har så stora problem med mina axlar. Jesper hjälper hon och tar helt bort hans pollenallergi. Ja, vi behandlas alla olika, pappa hade blåmärken flera dagar efterråt. Jag la mig med mina enorma sugmärken i ett renande bad och när jag tömde ur vattnet kände jag mig några gram lättare och renare. Men klockan är snart tolv och det är STOR tid för mig att plugga. Moralen och de politiska kunskaperna ska tömmas ut på papper och det innan kvällen!









Det ska hinnas bleka tänder och sola också, för imorgon är det fredag och då ska man vara fin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0