Klagosång

FREDAG. Första tanken som slog mig imorse när jag drog upp rullgardinen var; varför är det höst och vem fan tycker att det är så jävla kul att fucka med mitt huvud så den har bytt ut min kalender till att tro att det är maj? Eller första tanken var egentligen vad som hänt med Simon som hoppade runt på kryckor utanför. Det hör inte hit. Det engelska valet var inte avklarat när jag kom till skolan och jag förstod snabbt att jag kommer få jobba med den sämsta uppgiften någonsin under helgen. Fast innan det blev helg och jag fick bestämma över min egna tid skulle vi ha världens sämsta genomgång av hur vi har skapats ifrån apan. Vet ni att det fanns en dvärj människa som åt dvärj elefanter? Nä jag tyckte inte heller att det var en jätte användbar information men jag snappade upp den efter lärarens stora fasination över det hela.

Efter att ha tränat bort en kalori för varje dag av året duggade de dåliga nyheterna lika tätt som stänket från himlen. Matilda ställde in vår underbara chickflick kväll och mitt hem var invaderat av en gammal senil gubbe som kollade in varenda vrå. Visst hann jag bläddra igenom nya ELLE men inte min totala uppfräshning jag som annars brukar göra. Istället får jag nu sitta halvuppfräshad, äta citron muffins och vänta på tacos. Slipper iallafall dåligt samvete. Jesper säger att kvällen bara kan bli bättre, jag hoppas på honom.

Kommentarer
Postat av: F

sitter o bleker tänderna nu. Tror det går bra, men det gör inte(!?) ont. Vill se före och efterbilder på dina snart.... ;)

2010-05-08 @ 18:07:17
Postat av: Svar på fannie

nejnej, första gången känns det inget. Typ tredje, om man gör de på raken. Fjärde är outhärdlig. Men om du är en duktig flicka och vänter emellan gångerna ska du nog slippa smärtan. Det kan jag tyvärr inte, mina före bilder står under "okänt filformat". Det är därför jag bara har underkäken som bevis. Men mina tänder var verkligen jämn gula innan så det får vara bevis nog :). Ska nog också slänga i en runda i käftan sen när jesper åkt ;).

2010-05-09 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0