Jesper, Jesper hur mycket är klockan?

SÖNDAG. Jag låg där och tänkte om jag den här gången ändå skulle väcka honom för att kolla hur mycket klockan var eftersom jag tyckte det var onödigt förra gången jag vaknade till. Det kändes som om den var mycket men ändå hade ju inte hans alarm på kvart över 7 ringt. Jag tyckte ändå det var värt risken att få en lite nyvaken och vresig pojkvän för att själv slippa resa sig upp och hämta mobilen. I panik börjar jesper nästan att klä på sig innan han ens hunnit säga hur mycket klockan är. Det är en halvtimme tills vi ska vara vid kyrkan. På med vad som låg överst och strunta i båda mat och hämta present. Nu gällde det att inte bli försenad och därmed utskämd i fader guds hus. Två timmar i kyrkan med en väldigt annorlunda konfirmation så var det äntligen dags att få i sig lite blodsocker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0