Jag samlade precis på mig sjukt mycket ledig tid.

ONSDAG. Och DÄR (stoppar osynlig klocka) var jag klar med allt skolarbete. Har haft den här nedrans evolutions rapporten i hälarna nu ett tag och var en befriande känsla att släppa den. Jag vet att vi har en vecka till på oss men jag vill verkligen kunna göra precis vad jag vill nu utan det minsta dåligt samvete. Det enda som stoppar mig nu är ekonomin, dessvärre har det aldrig varit ett hinder förut. Har man generösa människor i sin närhet och en pojkvän med hundra lappar i högar på skrivbordet så är en uteservering eller utgång aldrig långt borta (bara sisådär två mil om jag är hemma i Hagby). Vad som dock är ett extremt dilemma är mina upptagna eller panka vänner. Jag är rädd för att jag kommer stängas av från gymet snart, vad ska de tro när man kommer in nästan två gånger om dagen? Men det är inte mitt fel, det är alla andras fel. Alla andra i hela världen som inte har tid för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0