dags att leta upp skägget.

TORSDAG. Nu kanske du tror att jag har legat och myst sedan i tisdags. Fel fel fel fel. Jag fick inte ens gosa då, inte ett dugg faktiskt. Pluggade till nio, gav min man lite glass och bananer innan vi snabbt däckade. Ja, så fick det firandet bli, bananer och glass. Jag har tyvärr fått behålla pluggprofilen hela veckan med undantag ifrån en afroträning igår kväll. Just nu sitter jag vid datorn och teven och roar mig själv för första gången sedan i söndags och så fort jag trycker på publicera måste jag gå tillbaka till skolarbetet. Eller gå förresten, jag ska åka iväg och spela in våran presentation och handla paj för att göra Charlotte glad. Och de som känner Charlotte vet att hon inte delar med sig av leenden hur lätt som helst. Jag vill vara klar med skolan, jag vill ligga framför teven och gosa hela dagarna. Låt mig vara! Näää, ska få klart allt skolarbete tills den tjugoförsta, ett eget alldeles heligt löfte. Måste gå, dags att leta upp skägget, jag är amish denna eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0