Bapelsin gubbjävel!

TISDAG. Regn och sol och sol och regn och så lite regn och sol igen. Varför inget mellanting eller bara ett utav dom? Vädret avspeglar mitt humör just nu. I mitten på denna vecka (typ som idag) skulle vi egentligen ha varit och kollat på en lägenheten vid slottsallén som jag är säker på att vi skulle vilja ha. Igår morse skickar gubben och säger att han har gett den till någon annan. Hur är det möjligt? Vi sa ju att vi kunde komma när som helst och att han bara kunde ringa så fort badrummet blev klart. Vi skulle alltså kunnat flytta i början på nästa vecka, istället får vi börja om allt detta eviga letande igen. Vi blev sjukt Bitter och Butter och imorse skrev jag upp mig på tre andra. Det här letandet efter att få ha ett eget jävla gemensamt hem går mig på nerverna, så till den grad att jag inte kan glädjas över att jag är klar i skolan. Istället tränar jag och försöker att inte tänka på min totala avsaknad av snusklubbor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0