presenter är välkommet

FREDAG. För exakt ett år sedean (med tanke på att det var en fredag) fick jag fira myndig. Det var verkligen något av det bästa jag gjort, speciellt på det sätt jag gjorde det. Det var ett enda långt förspel med surt förvärvda pengar på en perfekt artonårsdag. Fyra dagar innan palacedebuten gick jag till FACE och fick ögonbrynen plockade, färgade och lösögonfransar på plats. Två dagar innan jag visade legitimation för vakter förtsa gången gjorde jag en spray tan på La Vogue. En dag innan jag fick alla presenter åkte jag till salong och fick naglarna fixade och målade. På min dag var det skitväder men jag hade solsken i sinnet och underkvällens gång även några shots i magen. Nu har det gått ett år och hunnits med många utekvällar. Imorgon är det dags att fylla nitton men jag mest bara tänkt jobba hela dagen - men presenter är mycket välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0