That explains it

FREDAG. Efter en sovstund på bussen och två timmars stressande satt jag i bilen och målade alla naglarna för att hoppa in färdig och klar hos Lilian. Maten var redan klar och luktade mumma medan jag lassade upp kvällens alkoholförtäring på diskbänken. Scarlott och Tina kom och det var dags att testa mästerkock, även denna gång hade Lilian lyckats till den grad och jag friade till henne.





Efter middagen och pojkarna kom gick faktiskt hela kvällen ut på olika ölspel. Det har jag kommit på nu efteråt, men det var verkligen klunkar på beställning resten av kvällen och massage för de som förtjänade det. Det kan förklara den extrema bakfyllan och värken i tummarna när jag skulle upp och jobb på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0