noll inspiration med nertryckt pennkjol.

TORSDAG. Maximalt många timmar i skolan? Finns nog inga sådana gränser. Elva timmars sittande tycken är idag avklarat. Jag som trodde att jag skulle få någon paus var helt fel ute och mina rumpknotor är överanvända medan mina pengar oanvända. Jag som så gärna ville gå och köpa en svart bok för att klistra in och skriva fina saker i som e scrapbook eftersom min inspiration ligger på noll just nu. Det är nästintill vår ut och jag har lust att ha sneakers, boyfriendjeans, hängseln och en awesome tisha - istället sitter jag med nertryckt underställ i pennkjol pga aulans kyla. Även om jag precis kommit hem och egentligen bara vill läsa elle (som fortfarande är i mittenuppslaget av Keira) så tillåter jag inte mig själv eftersom jag vill vara i balans när jag kollar igenom denna upplaga av själslig vandringsfärd. Istället rättar jag lite på PArapporten och längtar till morgondagen i Ekenäs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0