spabarn

TISDAG. I alla reklampauser måste mamma och pappa göra något för att inte gå crazy. Så nu står mamma och gör the och pappa bär in ved, själv sitter jag här som det bortskämda barn jag är. Jag vet att jag är bortskämd med att få saker och ting gjorda runt mig och det är något jag aldrig kommer sluta med. Mamma är lik sin mamma.. Den här gången var det inte mitt verk, men jag är mer än på ideen att få det här gjort. Det vankas spa på fredag igen :). Det blir lite mer än tjugo personer mellan klockan tio och tolv som ska dricka och skratta gott. Min enda fråga är hur tar vi oss hem eller ska vi ens hem? Första arbetsdagen dagen efter bara, men det fixar soffan!

Det kommer se ut som något sådant här, lånade bilder av Evelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0