ingen alkoholistkarriär för mig.

LÖRDAG. Oturen var stark igår och medförde även att jag idag är fotolös. Kissan som alltid funnits där finns inte längre, kameran som jag alltid har med mig hade jag inte med mig. Jag hade ändå en sjukt trevlig kväll igår med mina små orginal och det var underbart att vara upptagen. Det var skönt att vara full också, dock inte ett dugg skönt idag när bakfyllan och sorgen smyger på samtidigt - blir ingen alkoholistkarriär för mig. Just nu hatar jag att jag inte är religös. Tänk vad vackert det hade varit om jag trodde att Kissan hade det så himla mycket bättre nu. Istället så tror jag på ett abrupt slut där man uppslukas av jorden och sen aldrig finns igen. Fast jag tror hon tycker om det, för då slipper hon vara vaken, det var ju ändå inte hennes favoritsyssla. Enough about my beloved cat for now, det är dags att ta tag i livet och läsa ELLE medan de andra renoverar köket. Lilian, den här gången är det jag som ska få alla festens bilder, tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0