In i dimman, literally.

FREDAG. Jag åkte på teatern med mamma, pappa och mormor. Det var vårda mig ömt och något av det bästa jag sett framföras, bara det att dom glömde lite ibland. Det var ju bara ett gehör där vi snyltgäster som känner folk fick komma utan att betala. Det där med att glömma repliker tar ändå sitt tag och jag blev försenad till Phille och därmed blev alla hos Phille försenade till relaxen. Men relaxen tog det hela med en klackspark och snart var vi bara om kroppen och inte så klara i knoppen.

Bubbel och tre bastu blandat med chips och diverse drycker i allt förrutom glasform, därefter var det perfekt två timmar framåt. Vid tolv var vi tvugna att lämna bygnaden och tjugotvå personer går ofta åt många olika håll. Men vi var sju starka själar som tog oss till O'learys, sedan gick det bara bättre..

Tinas smekning som fick mig att kolla på sheercover. Lilians upprepningar som blev kvällens sång. Den lustiga Danny vid kineserna, som vi märkte inte vara vår Danny efter några frågor, som ville följa med Lilian hem men inte ville ha med Jesper. Resten ska nog inte ens nämnas, what happend at relax night, stays at relax night.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0