Från nässpray och penicillin till antibiotika

MÅNDAG. Igår kväll kände jag mig lycklig över att slippa ta penicillin eller nässpray och kände mig för första gången (på vad som känns som en) evighet frisk. Jag hinner knappt stänga av tvn och slumra till försen jag vaknar av den otroliga smärtan av blåskatarr. Jag kände igen den på en halv sekund och efter det var min natt olidlig. På morgonen, när Jesper hade sovit sina sex timmar, fick jag en treo och låg och skakade av sköld tills jag kastade av mig täcket av svettninga. Anna Ankas jul och det senaste DH avsnittet senare var mitt recept på apoteket och jag var ett paket antibiotika rikare. Nu sitter jag här framför alla SATC jag redan sett och önskar att Gossip kommer snart. Imorgon måste jag nog sova ut eftersom smärtan fortfarande är olidlig, så ta sovmorgon du matilda.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du får klä på dig mer kläder! ;) skojja bara, krya på dig så jobbar jag hårt med ålderdomen :)..

2010-03-01 @ 18:19:39
Postat av: svar på matilda

Tack. Jag ska läsa ut de tvcå böckerna imon, därmed basta!

2010-03-01 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0