extremt solsken.

SÖNDAG. Nu är vi tillbaka på fötter igen efter lite hårklippning och ansiktsmask. Gårdagen bjöd på extremt solsken.. Rakt i ögonen på två bakfulla människor sovandes hos Phille. Det blev uppstigning långt innan väckarklockan, rättare sagt kvart i nio. Med frukost och lite skratt i kroppen följde pojkarna med mig till jobbet när de skulle ut med hunden, om de bara hade stannat kvar. För det spökar på mitt jobb, jag lovar, dörrar stängs och det känns alltid som om man ska backa in i någon. Springandes lämnade jag jobbet för att baka kladdkaka åt pojkarna innan jag och jesper blev bjudna på restaurang av farmor Kajsa. Kyckling, klyftpotatis, bea och rödvinsås är verkligen inte fel på någon bakfylla alls! Sådetså. Idag gör jag allt för att slippa läsa mina böcker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0