Back to life

MÅNDAG. Min tid för sörjearbetet är nu avslutat. Jag kan inte hålla på längre för då kommer folk som inte känner mig tro att jag är en kattkvinna. Dessutom är jag klar med scrapbookingminnet av min Kissan och jag har gått igenom alla foton på henne, så jag antar att jag måste släppa henne. På fredag kommer hon hem i en urna och jag vet exakt vart hon ska begravas. Tog dagen ledigt för en sista tår (borde väl nämnas att jag reda gjort allt skoldagen innehöll) och för att samla mina krafter för att gå tillbaka till livet.


Kommentarer
Postat av: Lilian

Jag var inte så mycket med Kissan . Men jag har alltid beundrat henne över att hon har varit så lugn, och så vild på samma gång . Sen har jag alltid velat vara som hon på ett sätt, hon har inte ens fötterna så som trappan till datarummet är designad för men ändån går hon upp bättre än mig?. Som sagt så vet jag inte om hon tyckte om mig eller hur hon var när hon var glad eller ledsen. Eller om ni någonsin råkat stänga in henne på badrummet av misstag eller kanske badat henne i badkaret . Näe det är inte mycket jag vet . Men Enligt mig så var hon en prinsess katt . ståtlig fin och din katt! Jag saknar henne iaf, och jag kände henne inte ens . Vilket betyder att hon var en underbar katt <3 Man har perioder i livet när man sörjer, och det ska man göra. Annars kommer man aldrig bli glad igen . Saker och ting förändras och det tar jävligt hårt på en, men det är dom sakerna som gör oss till dom vi är idag. Och tyvärr så tar allting en gång slut. Jag är ledsen att du skulle behöva åka på fest direkt efter en sån här händelse, men jag hoppas att du mådde bra under kvällen! Och att det känns bättre nu . <3

2010-03-15 @ 21:01:42
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/
Postat av: Svar på Lilian

Haha, du är snäll. Lite lustig, men snäll ;). Det känns faktiskt bättre nu.

2010-03-16 @ 08:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0