Studdsa med mig?

TISDAG. Jag har gått som om jag hade studsboll i munnen idag, den har varit ivägen för ett normalt samtal samtidgt som den liksom studdsade härligt där inne. Studbollen symboliserar det löfte jag och Jesper har gjort om att vi inte ska bli för uppspelta över lägenheter. Och idag var det löftet extremt, men får nu brytas. Vi var på en visning av en två och en halva på Kattrumpan. sjuttiofyra nyrenoverade kvadrat (dvs extremt stor) ungefär femtio meter ifrån domkyrkan med den ynka hyran på under sex tusen. Glömde jag nämna att det var kallhyran? Den förra ägaren hade haft hyror på tio tusen nu under vintern, där vek sig vår entusiasm en smula. Men den andra biten av kakan finns ännu kvar och resultatet får vi imorgon. Kanske samtidigt som vi är och kollar på tvåan bakom Stagg, mitt emot Fredrikskans. Who knows?

Vad jag däremot vet är att jag och Jesper är fina tillsammans :)

  

Kommentarer
Postat av: Sissi

Vad fina ni är!!!

2010-06-08 @ 21:20:57
Postat av: Svar på Sissi

Tack!

2010-06-08 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0