Fosterställning tills jag ger upp.

LÖRDAG. Jag har minst sagt fått skit under naglarna idag, fast ändå inte eftersom jag hade handskar. Jag har grävt fram stenar för att fylla hålen med matjord, det känns ungefär som en evighetsmaskin. Just nu sitter jag bara och är sjukt bitter över att jag inte bor i stan tillsammans med min brända rygg. Jag är så bitter att jag inte ens kan vara glad, ja det är sant. Bråkar tillomed med min pälski över detta fenomen där turen aldrig verkar ge med sig. Vi står fortfarande på de två lägenheterna jag berättade om tidigare i veckan men får inget jävla besked om någonting. Lord have mercy over me om vi inte får någon utav dom, då lägger jag mig nog i fosterställning tills jag får ont i ryggen och reser mig upp igen. Inte super dramatiskt men..

Nu åker elefantbyxan på för vi ska trotsa vår bostadsbrist i centrum genom att åka in och ta några glas med Matilda och Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0