Som man brukar säga..

TISDAG. Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken. Så kan man säga om man trodde att man skulle vara ledig tills vecka trettio men fick upp och hoppa imorse och sedan jobba heldag. Inte nog med det, jag ska jobba imorgon med och mina förberedelser är noll. Jag som brukar ställa klockan lite lite tidigare och plocka fram några plagg ur arbetskollektionen för varje dag som arbetsdagen närmar sig, vilket det inte fanns en chans till denna morgon med ett yrvaket telefonsamtal efter en dålig natts sömn. Men eftersom dagen gick bra tänkte jag nästan göra en repris. Inga förberedelser; bara sitta här med ett glas oboy, klippa lite inspirationboard och kolla på what not to wear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0