Geometri

ONSDAG. Det har endast gått en vecka sedan jag senast hade skolarbeten att göra och jag är redan uttråkad. Det kanske inte var någon bra idé att planera sitt skolarbete så man skulle vara klar med allt i god tid? Nu spenderar jag tiden mest på att tänka på vad det är jag ska göra med min tid, känns som en ond cirkel. Jag har inte bara gjort cirklar utan även bollar och snittar nu på sistonde. När man har gått om tid hinner man bli sugen på så mycket, tillexempel på kolakakor och drömmar. Nu börjar jag känna mig som en desperat hemmafru och jag kanske borde joina Bree, Gabrielle, Lynette och de andra på Wisteria Lane.


Kommentarer
Postat av: Jesper

Kakorna är mina!

2010-06-02 @ 20:37:59
Postat av: Svar på Jesper

ne, dom är verkligen mina. Eller dom är ju pappas enligt honom, för han har ju köpt lite mjöl och sånt. Det var ju han som stod och gjorde dom i några timmar också - NOT!

2010-06-02 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0