Så göra jag när jag firar det!

TISDAG. Väl hemma var mina fötter mer döda än levande och de plaskades direkt ner i ett fotbad innan folk sakta men säkert började anlända. Bålen smakade sommar och därmed kom även solen fram och ena väggen av partytältet kunde knäppas av. Maten var tastylicious, tipsrundan var lärorik och presenterna var värt mödan av mina tre år.



Många säger vi hade i alla fall tur med vädret, vi kunde mer bara se det som ett stort plus. Tiden bara flög förbi och plötsligt står Mia med en klocka och i ren chock skriker hon ut att hennes barn skulle sovit för en halvtimme sen. Det var ungefär i samma sekund som vi förstod att vi skulle åka in till stan om tio minuter. Men till stan kom vi förr eller senare och kort därefter satt vi i en amerikanare och cruisade fram emot Vallen.



Det blev en tidig kväll för de älskade tu, så kallar jag och matilda oss ibland, med en McDonalds meny och snack i soffan somnade vi snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0