Tack alla för allt

ONSDAG. Jag mådde så fruktansvärt bra idag till skillnad emot vad jag vanligtvis gör en sån här dag efter en sån där dag. Till skillnad var ordet, när jag mår bra dagen efter betyder det att jag mår som så alla andra brukar må. Därför har ännu inga tack kort skrivits och jag tror inte jag har hunnit kolla igenom alla kort heller. Därför är det dags för det nu. Jag gör som så att jag går igenom bordet, ställer sakerna på något nytt bra ställe och skriver samtidigt. Here we go.


Kruka och dekorations hjärta i gammal stil av Matilda. Godis burk och tesil av Jennie och lilian. Halsband och öronhänge av Jesper. Servis och matchande tillbehör av Sissi, Theo, Sollan och Kjelle. Presentkort på IKEA av Mats. Silverhalsband med hjärta av Fannie. Lyxfilt, bäddsett och presentkort på Hemtex av mamma och pappa. Glasskulptur med belysning av Tina och Christer. Mixerstav och grillbestick av Ingrid och Pelle. Coctailglas av Hanna och Danny. Pandora hals och armband av Sara och Eas. Stort presentkort på albrektguld av farmor, farfar, Mia, Miche, Nettan och Bosse med barn. Presentkort på Hemtex av mormor. Det som hängdes runt halsen har jag dock väldigt dålig koll på, men jag vet att Mysan, Phille och Johanna var där utöver de andra. Jag hoppas att ingen är bortglömd nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0