Vad är väl en bal på slottet jämfört med en på Strand?

SÖNDAG. Klockan stod ställd på åtta när det var dags att gnugga ur gruset ur ögonen och ställa sig i duschen. Åtta är en hesikes tid för någon som knappt går upp så tidigt om vardagarna. På med kläder som lätt kunde tas av utan att förstöra hår och make up och sen var det show time. Mamma är frisör så håret komponerades ihop relativt fort med de olika tankar om frisyren vi under tiden fick. Sminket fixade jag själv efter att i sista stund fått bra självförtroende och avbeställt min makeup artist. Med gamla skills fixade jag en ny och ganska tjock make innan vi kvart i ett stod i parken med våran lilla fotograf. För många saker är hon den där Jennie, men stor är inte en utav dom. Vi la vårt fotogeniska öde i hennes händer och efter att ha fått se fyra av de hundratal foton vi tog så är jag nöjd.



Knappt hade Jag och Jesper hunnit vinka av Jennie innan Matilda trippade in i parken med sin fotograf. Åter stod jag framför kameran och log dock utan så många pussbilder. En klassfotografering senare och jag satt med de bästa ifrån klassen och smuttade på Fannies lagdrade champagne med respektive, smuttandet fortsatte på O´Learys tills det var dags att åka till Strand och börja klunka.




Fördrink, vitt vin, rött vin, shots och mojitos. Kvällen var en regnbåge av härligheter i alla bemärkelser. Solnedgången över Strand hotells altan blandat med fisförnäm middag och ett otroligt bra tal ifrån Oline och Stina. När dansen kom var kvällen fulländad.


Kommentarer
Postat av: F

sjukt härlig kväll. Underbara bilder :D

2010-06-02 @ 20:46:13
Postat av: Svar på Fannie

Vi gör om den! Varför skulle vi inte kunna göra om den? Vi måste göra om den! Vi gör det!

2010-06-02 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0