Snygg sexig singel

FREDAG. Idag har jag haft en sådan dag jag skulle haft en lugn dag om jag var singel. Åkt hit och dit, ringt ditt och datt och bara smekt mina egna lena ben. En timme hos mormor ger två hundra och en bränna efter gummistövlarna. Två timmar i solstolen med Carolina Gynnings Ego Woman ger en ett nytt perspektiv på ens egna lyckliga liv som är fyllt med bekväma bekantskaper och ett inre lugn. När solens styrka minskar får man lukta gott i duschen och äta en pytte tallrik med glass eftersom middagen ännu inte har serverats. Det blir en toast och popcorn till middag och till det hoppas jag att en romantisk komedi vill visas. Ja, en lugn underbar dag för en singeltjej, för mig var den lite för ensam och alldeles för puss och skratt lös.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldrig fel med popcorn. =)

2010-06-07 @ 15:59:14
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Svar på anonym

Tyvärr blev det inga popcorn. Magen blev för full av toast.

2010-06-07 @ 16:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0