KNIP!

ONSDAG. Om inte vårt "särbo-skap" har varit ivägen en miljon gånger tidigare så är den det idag i alla fall. Det är sommar ute och jag har alldeles för mycket kläder. Så blir det när man bor utan sin garderob några dagar i veckan, inte okej någonstans. Som  ni vet har vi letat lägenhet med alla desperata medel i en evighet nu, men ännu ingen lycka. Jag har förstått att jag själv är den största bromsklossen till varför vi faktiskt inte bor ihop än. Eller jag och jag, det är mer mina extrema krav på mitt boende. Jag vill ha en trea på esplanaden eller gräddhyllan - end of story. Just i denna stund står vi på en stor etta vid gräddhyllan och en tvåa mitt emot fredrikskans och alla borde hjälpa oss att hålla sina tummar. För vi har knipit så länge nu att de är alldeles blå. Vill ni att vi ska bli smurfar eller? Nä, just det, så hjälp oss då. KNIP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0