Innan fashionistan tänkte till.

FREDAG. Frida Fahrman och fler med henne inom branchen säger att allt ifrån förra sommaren funkar i sommar med, förrutom solbrännan. Man ska vara vara fräscht solkysst, gärna bara lite rosa kinder, men absolut ingen bränna. Det är en trend jag lätt skulle kunna åstadkomma. För er som fortfarande inte har förstått det så är alltså det röda i mitt hår permanent och ingenting som ger utväxt, det medför vissa extrema svårigheter att bli solbränd. Men jag känner som så att hälsosamt vit kan jag vara resten av året, nu vill jag vara så äckligt brun jag bara möjligen kan! De som sätter trenderna vill att denna sommar ska gå i hälsans tecken, good luck with that fashionistas, för vi kommer dö av precis allt ändå :). Och vad blir väl sommaren utan alkohol, chips, cigaretter, läsk och lotions i sommarsolen?



Så om du följer modet så är nu detta dina stora no no´s. Festival livet borde du glömt för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0