Ingen vill veta vart du köpt din tröja

MÅNDAG. Jag är i det fasta greppet av gamla dängor. När man jobbar hinner man tänka väldigt mycket, så pass mycket att det till slut inte finns några bra tankar kvar, då återstår bara musiken. Och när det enda som hörs är borr och slag kommer takten ur balans och vad finns väl kvar om inte gamla dängor. Varför inte Raymond och Marias Ingen vill veta vart du köpt din tröja. Undrar varför jag just fastnat för denna låt? Kanske är det för att jag går runt i fula tröjor hela tiden och försöker trycka ner min lust för att ha på mig vackra ting eller så bara bryr jag mig inte om vart du köpt din tröja. Vi får väl helt enkelt vänta och se tills jag se någon med en vacker creation på överkroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0