After work between works

TORSDAG. Jag är dålig på att mata människor och Ida fick både stressa och se upp när jag kom med macka och juice emot munnen. Det var alltså meningen att jag skulle mata Ida och det betyder inte att hon är invalid eller en katt. Efter att ha fått vårt betyg kunde vi lugnt sitta och sola i mer än två timmar. En timme huvudfrågor och jag var åter ute. Denna gång på staden med min sommriga vän Matilda. Skulle till Bikbok för att kolla in den hutlösa rean och kom ut med två baslinnen, underkläder och ett diadem. Jag hinner inte ens se Matilde inne på Monki förrän jag även där ser skyltar med femtio och sjuttiofem procent rabbat. Det kunde inte hjälpas utan att vi var tvugna att inhandla lite även där. Jag fick med mig ett par urläckra kilklackar jag kollat in sedan tidigare och med de priserna kunde jag dra kortet med gott samvete. Sommarens bekväma klackar är kirrade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0