vill, men orkar inte.

MÅNDAG. Jobbet är avklarat och jag sitter här helt utan kraft eller ork till någonting. Fyllt en flyttlåda med vinterkläder och borde gå igenom de fyra kartongerna från vinden. Egentligen vill jag bara in och träna för att få Perrellis nyfunna kropp åtklistrad på min. Men det är alldeles för långt in till stan och då springer tiden iväg för mig. Kanske imorgon efter jobbet? Eller om tjugo dagar när jag bor fem minuter ifrån Nordic? Så länge får jag spendera tiden på läsning, och vilken läsning sen.

 
Carlotte Perrellis nya awesome body.                                           Plåtskylt till Jesper, tvål med lakritsdoft, Gucci krigen
                                                                                                               om hur Jenny Gucci överlevde mord och intriger i världens 
                                                                                                               största mordehus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0