Lasse och plastponchon

LÖRDAG. Bara för att det regnar så det skapar svallvågor betyder det inte att man behöver hålla sig inne. Speciellt inte när det finns söta inredningsbutiker att besöka och godishörnor att besudla. När det hade regnat från den stund jag öppnat ögonen på morgonen förstod vi att det inte var någon idé att vänta ut dropparna från himlen för en torr kväll. Istället slängde vi på oss allt i gummi och begav oss till Laleh och Lasse. Tjufem (helt sjukt fantastiska, varav tre jag inte kunde) sommarfyllda låtar senare slutade det äntligen regna för tre minuter. I gummistövlar och trosor var jag redo för att sova men portarna tvingade i mig blöta byxor för att sedan springa i full kareta in i värmen. Lite te skulle hålla oss friska, bara det att jag hann bli "tröttsjuk" innan tet var tillräckligt svalt för att drickas. Illamående och huttrande somnade jag ifrån smattret. Ni vet väl att plast poncho är den nya lilla svarta och att Lars nu har längre hår än Anna?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0