När myrorna uppfyller drömmar

TORSDAG. Sex timmar senare och jag är en smärta i fötterna och massa vackra saker rikare! Allt är impuls handlat förrutom spegeln som jag har velat ha sedan första gången jag såg vår lägenhet. Jag visste exakt hur den skulle se ut och vart den skulle hänga, problemet var att det inte fanns någon iafl inte under fyrtio femtiolappar si så där två tusen kronor. Så gick vi in på myrorna och längst in i ett hörn bakom soffor och fåtöljer stod denna skapelse. Den är genuint vintage med härlig snickarglädje, samma glädje jag fick när jag såg priset och fick höra att dom bara ställt ut den tio minuter innan jag la upp mindre en tre femtiolappar på disken.


Tisha till Jesper med gamla Kalle Anka H&M. Tunika Zara. Solglas i mint och prickar H&M. scarf H&M. Smycken till Pandora Ur&Penn. Tåring Glitter. Jumpisar i mintgrönt H&M. Nagelvård Matas. Spegel med guldram Myrorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0