Mittbenan

MÅNDAG. Vaknade med huvudvärk och har haft det sedan dess. Vissa säger att det är brist på vatten, jag säger att det är min hjärna som kokar innanför allt tjockt hår. Någon gång vid ett la sig huvudvärken för en sekund och då skyndade jag mig iväg på cykeln för att hinna tillräckligt långt bort så jag inte skulle vända. Det blev en ordentlig tur på en och en halv timme på Möreleden tills jag äntligen stannade till i Hagbyhamn. Över stockar och sten har jag skumpat fram och det var nästan som sån där fett avskakning, cykeln var hel men jag kände mig ganska mörbultad och huvudvärken är tillbaka med dubbla trupper. Dags att kyla huvudet i duschen, plus att jag är sjukt sugen på mittbena.

 
För ett år sedan såg man ut så här under festivalhelgen, och det var underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0