Tar ni kort?

TISDAG. Här skulle det ha varit en bild på mig i en fin maxiklänning, istället får jag svida om till målarkläder för att åka ner och hjälpa mamma och pappa med det sista i deras nya hus. Jag tänkte ta med mig den lille kissen så hon kan få en hint av vart hon är på väg i livet. För själv vet jag inte alls, vart jag är på väg i livet alltså, rent utbildningsmässigt. Linné och hans universitet är bra knepiga och då ska vi inte börja prata om hans hemsida och hur alla skickar vidare dina frågor till en ny person. Jag får bli lokalvårdare för all framtid, hujeda mig så illa ska det nog inte bli. Några som verkligen inte behöver tänka på sånt här är de tre söta ungarna som var här tidigare och frågade om jag ville köpa saft av dom. Ett glas kostade bara fem kronor, som pojken påpekade mycket noggrant. Det var växel på en hundring eller kort som gällde, det sket sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0