Göteborg, bögar och förlovningar.

ONSDAG. Ja tack, till de godaste drinkarna jag någonsin gjort och fint sällskap ute på Stensö. Med Fannie, Matilda, Sophia och jordgubbar kom samtals ämnen upp om jobb och hångel innan vi började shota ren sprit och bita i lime skivor. När man inte cyklar mer än en gång om året är det inte lätt att cykla med nyklunkat brännvin och noll geografiskt sinne. Men in till staden och ett tomt Vallen kom vi. Men när man är tre pangbrudar behöver man inte bry sig om vilka som är (och framför allt inte är) på dansgolvet utan man kör på själva tills benen ber om vila. Då sätter man sig vid ett trevligt bord och sedan bara ramlar det in konstiga typer som vill ha konversationer om Göteborg, bögar och förlovningar.



Min bästa vän och min rocksyster.


Det är ingen pose jag har, det är mer resultatet av tre ton hår hängande i ansiktet när man dansar.

Kommentarer
Postat av: Admin

Jag gillar sex!

2012-04-18 @ 20:50:29
URL: http://intimleksaker.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0