vi firar nitton så här dagen innan

ONSDAG. Så stod hon där vid mitt skåp idag vid kvart över tolv och log, det kändes bra att senare få gå på date och skämma bort henne med gåvor. Eller egentligen var det Matilda som väntade på mig så att vi kunde köra till Holmgrens. Där köpte jag en kopp the medan matilda bjöd på bullen vi senare skulle försöka mumsa på så långsamt som möjligt tills det var dags för matilda att öppna sina presenter. Om ni inte förstått än så fyller Matilda nitton vintrar imorgon men är en upptagen kvinna så här dagarna innan hennes afghan kommer hem. Matilda blev så där lagom nöjd över sina presenter, vilket hon uttryckte genom att använda orden jätte fin och tack ungefär tusen gånger innan jag fick henne att sluta. Sedan dess har jag hunnit fylla på garderoben rätt saftigt och tömma den till Lillsofies glädje, dock blev hon lite ledsen när hennes hårfärg visade sig vara lite rödare än förpackningen utlovat, blev inte bättre när kvinnan fick stå ute och vänta på bussen i en halvtimme för att sedan komma in hit och värma sig igen. Nu är det helt klart dags för mig att sluta sitt här och smörja och byta om till bounciga kläder.

Updt. Mamma och pappa lät mig inte köra in till dansen ikväll, sorgligt, men jag antar att dom vill mitt bästa. Lantvägarna är verkligen inte de bästa..

  

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Haft en bra helg :)? Kram

2010-01-31 @ 16:02:25
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Svar på Allen

ja tack, själv? Jätte fina bilder på bloggen!

2010-01-31 @ 20:40:23
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0