Sluta pladdra?

LÖRDAG. Varför går det inte sova ifatt en utmattning? Varför måste man lida något så otroligt för någonting som var så fantastiskt? Idag var dagen jag var tvungen att komma tillbaka till verkligheten igen, det blev pyssel med små kusinerna och sedan började vi äntligen på våran hylla. Hyllan kommer bli one of a kind och jag har starka förhoppningar på att den kommer bli awesome. För att få in hyllan i Jespers rum så möblerade vi om lite i förhand och då måste barskåpet tömmas. Vad står då inte där inne? Champagne. Och jag som inte hade någon med mig på nyår. Dåligt, fruktansvärt dåligt, men möbleringen blev perfekt. Det kommer ju faktiskt fler tillfällen för skumpa. Studenten? Jag vill in och träna, eller först vill jag göra klart hyllan, men sen träna och äta massvis med spaghetti och kötfärsås i det tomma huset där hemma. Mamma och pappa övergav mig för min syster, jag får bara hoppas att dom får med sig något fint från Malmouöe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0