shorts? I januari?

TISDAG. Vaknade och höll mig nyvaken i några timmar idag. Var så trött så jag ville gråta många gånger, ändå fick jag mer gjort på projekt arbetet än de tidigare månaderna sammanlagt. Det kanske mest var kroppen som sov efter två riktigt dåliga nätter och gårdagens två timmars dödarpass på gymmet när jag testade alla Les Mills passen på rad. Sitter här och funderar på om jag ska börja koka nudlarna nu så att hyllan kan bli klar, vi kan åka hem till jesper och fixa den och sedan till slut och i sista sekund plugga inför morgondagens religionsprov.


Kommentarer
Postat av: Anonym

På torsdag slutar jag vid tjugo i fem. Har dock hål mellan klockan 11-14.40 om du är sugen? :)

2010-01-19 @ 16:57:58
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Svar på Jennie

jag slutar också då någongång tror jag, så det är inga problem för mig om vi tar det efterråt :)

2010-01-19 @ 17:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0