Så internt det kan bli

ONSDAG. Det är mitt i veckan och jag vaknar med träningsvärk i hela kroppen och trötta hjärnceller. Detta tackvare yoga och Lilians chock så där på kvällskanten. Jag gillar chocken, absolut. Men den är super hemlig och "jag får inte berätta den för någon". Det ska jag inte heller, förrutom för några utvalda få. Jag säger så här till er andra: Man ska inte springa och titta uppåt på stenblock. Eller varför ska jag säga så egentligen? det är ju så internt det kan bli och ni förstår ingenting av det hela.




Photoshop VS Paint skills jag besitter. Vad röstar vi för?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar internt, och dig. puss!

2010-01-13 @ 22:42:13
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: svar på jennie

tss. ring mig nu, jag väntar :)

2010-01-14 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0