jag vet vem jag är när jag är hos dig.

FREDAG. Rapporten som har tagit upp min vecka tog upp en bra famn med tid även igår innan den äntligen kunde skickas in. Annars var det fritt fram med skridskorna och yoghurten. Själv föredrog jag yogurten eftersom jag inte är något vinterbarn och därmed inte har några skills varken på skidor eller skridskor. Inga pirruetter för min del men när magen kurrade efter en dag utan mat fick den sin yogurth innan sängen tog över hela kroppen. Hela kroppen förrutom tandvärken där min visdomstand håller på att växa ut.

Idag är jag allmänt lycklig, inte festlycklig utan så där så att det inte spelar någon roll om någonting går på tok. För jag missade religionsprovet, kom för sent till naturen och glömde mitt USB i skolan, men jag blev inte ens arg för Pia på biblioteket fixade mitt USB till säkerhet. Mamma glömde mobilen så fick skjutsa runt på henne och jag får sitta på den stationära för laddaren till den bärbara är sönder. Men jag mår utmärkt och är lugn i hela min själ, tackar melissa lite för det just nu. Eller just nu tackar jag mina föräldrar för att dom har ett solarium jag får låna utan gränser. Jag ska riva mina murar tills vi ser varann, för jag vet vem jag är när jag är hos dig, trallala och glädje på lysrör i denna årstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0