Inga nyårslöften, bara tummen ur.

ONSDAG. Det är inte så ofta man är tillräckligt duktig till att få plocka ut två bevis på sitt förbättrade jag på en dag. Men det fick jag! Efter jobbet åkte jag till posten och hämtade ut mitt körkort, det var vackert och jag var upp över öronen nöjd över mig själv. Men varför stanna där? Varför inte åka hem och duscha, åka till doktorn för att sedan åka till gymmet? Låter det bra? Det var det. Doktorn skickade mig vidare till en annan doktor efter att komplimangierat (nytt ord från mig) mina magmuskler och jag tror det kommer bli bra med ärr och sånt. Sedan kom det negativa på dagen. Jesper var på käfthumör och pojkarna satt och åt istället för att vara klara för gymmet, men vi fick se genom fingrarna på den incidenten för att komma till dagens höjdpunkt. Trumvirvel tack. Jag skrev in mig på Nordic club och tränade skiten ur mig direkt! Det var underbart och flashbacks ifrån när man körde idioten på fotbollen kom tillbaka till mig och jag minns hur mycket jag älskar att träna egentligen. Att få ta ut sig på någonting som inte är läsbart eller fruktansvärt koregrafiskt ansträngande var en befrielse. Och sen att man kan göra det framför en tv! Praise the lord och alla hans medhjälpare på tvbolagen. Jag kan knappt vänta till nästa utmattning och jag kan verkligen inte vänta tills passen går som vanligt igen. Det blir jag, yogan, afrika dansen och body jamen som kommer hänga stenhårt. See you tomorrow Nordic.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker det är ünderbart att du kom till mitt gym, på måndag kör vi! Synd att du inte heller är frisk, isf hade kunnat gått på mitt pass imon. Püsss

2010-01-07 @ 18:48:47
Postat av: Svar på Fannie

det gör jag gärna, fast när jag tränat ett tag så att jag inte dör, eftersom mina armar är det sämsta på min kropp så tränar jag gärna allt annat först. Men någon gång komme rjag på body pumpen, jag lovar.

2010-01-08 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0