Det var järntjejerna.. och znaosan.

FREDAG. Vacker kväll med vackra människor, självklart är det där jag var! Det blev någon drink och något glas vitt innan bibeln åkte fram och vi lärde känna de vi aldrig tidigare träffat och fick reda på allt om de vi träffat alldeles för många gånger. Det var delar av båda mina järngäng och jag trivdes som fisken i vattnet och handen i handsken. Man kunde bara ha önskat efter lite högre musik med tillhörande dansgolv, gratis alkohol för alla och roligare kalmariter, annars håller jag tummen uppe och tänker glatt tillbaka på kvällen då jag trillade ner för trappen och fick en spricka i tån. Kanske även som den natten då vi drack upp en flaska vitt på bussen och jag drog den sämsta skämtflörten någonsin med de sämsta raggningsreplikerna någonsin.






Kommentarer
Postat av: Anonym

SOFIE FOOO HELVEDDDDEEEEEEE. Ta bort bilden på mig...

2010-01-19 @ 18:04:13
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har jag fortfarande kvar korv i kinderna på den sista bilden? haha!

2010-01-19 @ 19:16:16
Postat av: Svar på jennie

men jennut, jag gillar den fulla lycka på den bilden :). Sen ville du väl ha en liten boost för att ta bort dubbelhakan?

2010-01-20 @ 09:23:12
Postat av: svar på matilda

jag hoppas det, annars ser du bara väldigt lustig ut..

2010-01-20 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0