Björk & Berries

TISDAG. Där låg jag vaken från och till hela natten med sådan värk som fick mig att kallsvettas och tårarna att rinna. Det var en visdomstand som hade väldigt bråttom upp ur ett väldigt inflamerat tandkött. Jag är lite dum så och gör aldrig en höna utav en fjäder när det gäller sjukdomar, men mamma tvingade mig att ringa tandläkarn och få det fixat efter att jag väckt henne några sekunder innan hennes väckarklocka skulle ringa. Och inte ger jag efter för krämper heller, utan ställde mig istället i en av maskinerna inne på easy line för att sedan köra ett pass på en trekvart innan jag tog mig till tandläkarn.

Jag älskar min nya tandläkare, han är skit snygg, underbart trevlig och vet hur man sätter i en bedövning. Om inte det var nog så gav han mig nytt hopp om att jag ska få det fina leende jag alltid önskat! Visst det kommer kosta femton papp, men jag vill ha raka, vita tänder och det utan att röra en tandställning eller kniv. Jag ska göra så som Carola har gjort :)

Mitt nya löfte är att jag inte får handla någonting onödigt över huvudtaget. Jag får endast köpa sånt som står på min lista över saker jag behöver eller velat ha väldigt länge. Där inräknat plattor i magen och tandblekningen. På detta sätt hade jag tänkt ha råd med de där sakerna man egentligen vill ha, de dyra, och inte alla de saker man köper för att fylla ut utrymmena.


Det här var ett onödigt köp, men ett köp jag kommer göra fler gånger. Denna flaska, som inte ser
mycket ut för världen, innehåller den mest underbara doft någonsin. Köp den eller lukta illa.
Björk & Berries, blir din för 175 kr eller 140 kr om du har kicks kort.


Det här är ingen överdrivning eller manipulering och jag har inte heller vridit
mitt ansikte åt något håll även om det ser ut som det. Det här visar
endast hur svullen jag var när jag kom hem.

Kommentarer
Postat av: svar

Jodå, i fotostudion får vi vara hur mycket vi vill :) Men jag måste boka innan och det är ganska lång väntetid nu när treorna ska göra projektarbeten osv. Men jag kan kolla upp det i nästa vecka när det finns tid :)

2010-02-10 @ 21:45:26
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Svar på jennie

men visst hade det varit supermys? Olika outfits och sminkningar och sen bara masa fula grimaser och kramar över hela golvet :)

2010-02-11 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0