det bästa av alla situationer

TORSDAG. Så lyssnade jag på något helt onödigt bara för att störa mig själv och mina planeringar. Jag ville endast spendera all min såkallade lediga tid med att svettas, det fick bli delar av min vilja och vad skolan kallade efter. Två timmar träning med understrykning av fn papper där imellan, innan Lilian ringde överraskande tidigt. Jag fick föja med Sagerforsan och köpa min klocka en gång till fastän denna gång åt henne och springa fram och tillbaka mellan caffeerna innan vi bestämde oss för Mc. Vi försökte i största mån att ignorera det faktum att en person saknades i planerna för dagen och gjorde det bästa av alla situationer och köpte med varsin bulle för att få cafekänslan. Som om inte dagen var halvtrasig som den var så gjorde jag något helt nytt som jag ångrar lite smått - jag åt kyckling på Mc, jag som inte tycker om friterat.


De två mörkhåriga som tog sig igenom dagens gråhet för att prata strunt och äta skit.

Ignorera den blonda snyggingen! Det är så vi gör för att hon ska vilja bli frisk så fort som möjligt.

Kommentarer
Postat av: blondsnygging_91

Jag är uppe på benen! Dock krånglar min magvärk och huvudet dunkar. But I'm aliveeee!

2010-02-05 @ 10:05:52
Postat av: Svar på Jennie

thts freaking wonderfull my dear. Keep up the good work, soon it will be saturday!

2010-02-05 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0